Naomy

Naomy

2010. május 15., szombat

Nagyon nagyon sajnálom!:'(

Sziasztok!
Sajnálattal közlöm, hogy a blog SZÜNETEL :'(
Nem szeretnék kisregényt írni, de úgy vélem tartozok nektek magyarázattal.
Gondolom, mint tudjátok már csak pár hét az iskolából, és nekem minden alkalmat meg kell ragadnom, hogy javíthassak. Muszály sajnos, mert Anyu nyaggat..Így tanuljál..Úgy tanuljál...stb.
Úgyhogy úgy döntöttem, hogy az nem oké, hogy nem mondok semmit ti csak várjátok a fejezetet, vagy jön, vagy nem, így eldöntöttem, hogy szüneteltetek. De amint itt a nyár, újra kinyitok, és hozom nektek a fejezeteket! Meg így az is közre játszik, hogy kicsit elakadtam, najó nem hazudok, nem kicsit, nagyon!:/
Úgyhogy ennyi.
Remélem nem fogtok megharagudni, és nem veszítem el egy olvasómat sem!
Amúgy nincs minden veszve, mert alkalmanként feljövök és írok ide, csak nem rendszeresen!:)
Remélem ez egy kicsit felvidít benneteket!
Egyébként az írásomtól nem szabadultok, mert addig is a másik blogomat azt írom rendszeresen! www.sotetarnyak.blogspot.com
:D Nézzetek be oda, aki esetleg még nem tette meg!
Mégegyszer elnézést mindenkitől!  :-(   Szerintem nekem a legnehezebb...

Egy kis hírdetés:
Nézzetek be ide:) Kérlek kérlek! (szépenpislog^^)
www.szado.blogspot.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése