Naomy

Naomy

2010. január 13., szerda

1.fejezet-Naomy élete

Sosem tűnődtem azon miként fogok meghalni. De ha már megkell halnom, azt valaki olyan helyett tegyem akit igazán szeretek.


Egy kisvárosban élek, a hugommal és édesanyámmal. Hugom Juli még csak 12 éves, én pedig 17.Már nagyon sok mindenen keresztül mentem mikor az Apám elkezdett hanyagul viselkedni, és inni. Anyukám próbált minket megvédeni, főleg a hugomat mert még éretlen ahhoz hogy felfogja mi történik valójában
De egy nap minden gyökeresen megváltozott.Egy átlagos nap volt, reggel felkelek megiszoma reggeli kakaómat, amit az édesanyám készített nekem és a hugomnak is.Együtt mentem mindnen áldott nap a hugommal suliba,mert nem messze volt egymástól az iskolánk.November 4.-én is midnen így kezdődött.(volna)
A macskám, amit még azelőtti nyáron kaptam Mau nagyon furcsán viselkedett, scak nyávogott, körbe körbe mászkált, és ugrált rám. Nevettem is rajta , mert nagyon aranyos volt, de nyugtalanított, hogy mi okból viselkedett így.Szóltam a hugomnak, és már az ajtóban is voltunk, indulásképp. Már a másik oldalon jártam, mikor hátrafordulva észrevettem, hogy a szobám ablakát
nyitvafelejtettem, és Mau már ott is volt, és attól tartottam kiugrik, úgyhogy visszarohantam hogy becsukjam.Csakhogy a túloldalra sietve, egy taxisofőr figyelmetlen volt vezetés közben, és énse néztem körbe, és elütött.

2 megjegyzés: