Naomy

Naomy

2010. április 13., kedd

27.fejezet-fellángolás

                              16-os karikaa.;)
Ismerős volt a hely, amerre mentünk, de hirtelen nem tudtam volna megmondani, merre is tatunk.
Csak amikor már elég krözel jártunk, hogy felismerjem..

Kimentünk a rétre. Arra, amelyet még Taylot mutatott. Amihez régi emlékek fűzik. A fák takarták, de apró fényeket láttam. Amint tovább mentünk, és a látóteremből kikerültek a zavaró, takaró fák, azt hittem menten lehidalok.
Csodálatos volt. Ott állt az üres csendes réten két szék, és a között egy asztal megterítve, gyergyafénnyel díszítve. Olyan mesebeli volt az egész, hogy egy percig azt hittem ez nem valóságos. Észrevétlenül megcsíptem magam, de az álom nem szakadt meg.
A herceg, elviszi a királylányt mindentől távol, egy gyertyafényes, romantikus vacsorása.
Csakhogy ő nem herceg, én pedig nem vagyok királylány. Nem vagyok se gyönyörű, se szőke fürtös, kék szemű.
-Remélem tetszik.-mosolygott, miközben a széket kihúzta.
-Tyűű, micsoda gavallér lett valakiből.-kuncogtam-Igen, nagyon tetszik. Elbűvölsz...
Olyan volt, mint egy helyes kisfiú. De megnyilvánultak rajta a férfias, vonzó vonások is. Jobbat nem is kívánhattam volna.
Megvacsoráztunk, pezsgőt bontottunk, és mindalatt beszélgettünk. Tervezgettünk.
Szóval minden tökéletesen alakult. de az esténk sajnos végetért(hittem)
-Még olyan korán van. Nincs kedved valamit csinálni?
-Attól függ mit.-kuncogtam
-Nem tudom. Sétáljunk le a partra, és ússzunk.-csillantak fel szemei.
-Úszniiii? Ilyenkor? -lepődtem meg.
-Hogyne.Éjszaka, a holdfény alatt, a legszebb nővel. Hát nem lenne tökéletes?-vigyorgott kajánul.
-Csak a pia beszél belőled.
-Az lehet. De még részegen is tudom mit szeretnék. Dee nem vagyok részeg... És szerintem tök jó lenne.-mondta
-Hát jóó. De ha lebetegszem a jéghideg víz miatt, kicsinállak.-nevettem.
-Kit érdekel a hideg víz, ha ott van melletted, egy kályha???
-Igazad van. Milyen buta is vagyok.-mondam, miközben megfogtam a kezénél, és húzni kezdtem.
-Nem vagy buta, csak nincs fantáziád..-motyogta, miközben megcsókolta a homlokom.
A part, télleg tökéletes ötlet volt. A hold fénye megvilágította a vizet. A puha homok a lépteid alatt...
És a legtökéletesebb férfi melletted..
Taylor levette a felsőjét, majd a többi holmit, ami a testét fedte.
Addig, hogy a végén anyaszült mesztelenül állt előttem. Akkor először láttam őt teljes egészében ruha nélkül. Így érthető, hogy elpirultam, és kicsit zavarbajöttem.
-Te bolond vagy!!!-kiabáltam a vízbe igyekező fiú után.
Na de, nem akartam házsártos lenni.. Meghát miért ácsorogjak odakinnt egyedül, ha bent is lehetek vele, kettesben.
De ruhástúl mégsem mehettem be a vízbe. Ő sem szégyenlősködött előttem, hát én miért tettem volna?
Fogam a pici szűk kis ruhát, és levetettem minden mással együtt.
Bementem avízbe, és megmártóztam.
Taylor lerántot a víz alá, ami váratlanul ért. Nyeltem egy kis vizet.
-Visszakapod!!!-mondtam, majd odaúsztam, és lenyomtam a fejét a víz alá.
Majd levegőhöz sem hagytam jutni, ajkaimmal lecsaptam az övéire.
Olyan vadul, és szenvedélyesen csókolt, hogy a hideg víz nem jelentett problémát, a forróság átjárta a testem.
Kezei felfedezésre indultak meztelen testemen. Simogatott, és vadul csókolt.
A térdhajlatomnál fogva megemelt, és a dereka köré helyezte a lábaimat. Én átkulcsoltam azt, miközbe kezeimet is átkulcsoltam, a nyakán.
Duzzadt ajkával megcsókolta a nyakam.
A keze végigcsúszatt a hátamon, le a derekamig. Fűzforró tenyere megtalálta a csupasz testemet, a gerincoszlopom tövénél, magához vont, hozzásimította testemet, a magáéhoz. Ajka végigkövette az állam vonalát, azán újra végigkúszott a nyakamon.
Nem tagadom, megkívántam őt.Akkor elkapott a mámor, és nem akartam tovább halagatni.. Ha már egyszer úgyis biztos vagyok benne, ki az akivel szeretném az elsőt minek várjak vele??
De abban is biztos voltam, hogy azért különlegesnek képzeltem.
Amíg ez a sok gondolat lepergett előttem, mi csak vadul élveztük egymást.
Szájával végigszántott a kulcscsontomon, majd a melleimre tapadtak. Lágyan, mégis észvesztően játszadozott a nyelve. Megadóan felnyögtem, és éreztem, ezzel felfergeltem Taylort.Fejemet hátrahajtottam, és úgy turtam bele Taylor hajába.
Kezei a combom belsején siklottak végig, egészen addig míg el nem érték a kívánt pontot.
Lágyan érintette azt, majd végighúzta ujjait  a csiklómon egészen, míg magamban nem éreztem. Mostmár egyre gyorsabban ziháltam, ezzel diktálva neki a tempót. Mikor már a levegő után kapkodtam, megmerevedtem, és remegés hullámok szaladtak át izzó testemen.
Kielégülten felsóhajtottam, amjd megcsókoltam Taylort.
Még sosem éreztem semmit ennyire gyönyörűnek, és jónak.
-Ezt el tudnám viselni, minden egyes nap.-pihegtem, mert a sok, hosszú csók után egészen kifáradtam.
-Nekem elég minden perc.-mondta mohón.
-Hogy te miylen telhetetlen vagy-böktem meg játékosan.
-Hát csodálkozol? Veled nem lehet betelni-csókolt meg újra és újra.
Szorosan hozzá bújtam, és simogattam, csókokkal árasztottam el, és lágy puszikat ajándékoztam neki.
Újra beletúrtam, dús össze-vissza álló hajába, és élveztem kényeztetéseit.
Az ég alja rózsaszínt öltött.
Sugallva, hogy a nap nemsokára felkel. Ekkor döbbentem rá, hogy mi egész éjjel a vízben szerelmeskedtünk. Dehát csodálkozom? Nem az idővel voltam elfoglalva..Egyszerűen scak elszaladt az idő.
-Drágám..Szerintem itt az ideje, hogy végetérjen az este.-mondtam kelletlenül.
-Dehisz mégcsak most jöttünk.-biggyeztette le ajkait, miközben erősen összpontosított, hogy elnyomjon egy feltörni kívánkozó nevetést.
-Hogyne..-motyogtam
-Jóó, igazad van. Induljunk.. De az a baj, hogy nincs kedvem kimenni, és tenni a kötelességeimet. Egész nap veled akarok lenni.
-Hmm. És mi akadálya?-értetlenkedtem.
-az hogy ezt nem tehetem meg. Vannak kötelességeim. Amiket el kell intéznem. Csak, jelenleg nem vágyom semmire, csak arra, hogy veeld legyek.-mondta bánatosan.
-Jajj..Hát akkor mond meg nekik, hogy mi a helyzet, és kész....
-Ez nem így működik. A falkának szűksége van rám.-felelte egyből.
-Tudják mit érzel. Most egy napot, biztos kibírnak nélküled.-mondtam
-Neem, nem teljesen tudják mit érzek. Csak 3-an vagyunk, akik bevésődtek. Amúgy ezt ne mond el, de a Chris viseli a legnehezebben..Ő át érzi azt, amit Jason, Sam és én, de a saját bőrén nem tapasztalhatja. Pedig már nagyon akarja. De tudod mit? Elmodnhatod nekik, úgyis tőlem fogják megtudni..-húzta el a száját.
Hát igen, ezzel jár, ha valaki belelát a másik fejébe.
-óó.Értem.. De akkor legalább megérti. Most ne legyél már ilyen. Biztos aranyosak..Mármint, jófejek úgyértem. Hidd el, nem fogják leharapni a fejed.
-Jóó, meglátom mit tehetek. Menjünk ki, öltözzünk fel, aztán meglátjuk.-mondta, ugyanis még mindíg a vízben voltunk.
Tay karjaiba vett, és úgy vitt ki a partra.
Furcsa volt tudni, hogy épp meztelenül cipel, miközben magam is full pucér voltam.
De épp itt volt az ideje, hogy kicsit etéren is közelebb kerüljünk egymáshoz. És ez egy jó alkalom volt, hogy megismerjük egymás testét, mielőtt ÚGYis összejönnénk.
Mikor kiértünk a partra, már a nap felkelőben volt.
Elkezdtünk öltözni, és közben Taylor beszélni kezdett.
-Cica, amúgy veled leszek maa. Egyszerűen csak kiváncsi votlam, mennyire szeretnéd velem tölteni ezt a napot..-magyarázta huncultul mosolyogva.
-Jajj, de izé vagy! Úgy utállak, hogy már imádlak..-vicceltem
-Hmm. Akkor még most döntsd el. Utálsz vagy imádsz?-mondta ős is komoylságot eröltetve. de nem igazán sikerült neki..
-háát, nem is tudom.. Előbb adj valamit, amiből eldönthetem hogy melyik is legyen..-vigyorogtam..
Taylor odajött, magához rántott, majd láygan megcsókolt.
-Na?-kérdezte
-Háát nem is tud...
Újra ajkapra tapadt, de mostmár nyelvével sokkal vadabbul kéynesztette az enyémet.
-És most?
-Méég mindíg vaa..
Vannak kétségeim...-akartam mondani, de újra megcsókolt.
Kezei lesiklottak a fenekemre, miközben vadul csókolt..
-Mostmár elégedett vagyok. Kijelenthetem, imádlak.-vihogtam
-Ennek örülök.-mondta, majd megölelt
Sétálgattunk a parton, elmentünk enni, dumcsizni..Majd hazamentünk.

Nem a leghosszabb, amit eddig írtam, de hát ez van. Így lesz izgis, a következő rész!
Utálnii fogtok..:DHihi..

6 megjegyzés:

  1. jUJJ!!!
    Ez fantasztikus lett!! Nagyon tetszett. És ez a Taylor... A kis kanos... De hát ez van...:-D És ez a vizes jelenet... Hát ööö... jah.. Nagyon tetszett!!! DE ezt most 100 szer is elmondhatnám. Csak így tovább!!
    puszikállak: Lili

    VálaszTörlés
  2. Köszi köszi köszii..:D Háűháá. Igen, Taylor kanos..
    De édes volt, mert megérezte hogy Naomy még nincsen kész rá, és nem erőltetett semmit..:D

    VálaszTörlés
  3. szia! hát ez a történet nagyon jó let és TaylorXD!!!! vároma kövit

    VálaszTörlés
  4. Szijja Esztii! Nagyon köszii.:D :Dhihii

    VálaszTörlés
  5. szia!
    nagyon szuper volt egyszerűen imádtam!!!,ég hogy 18-as karika!!!xd Hát Taylor... erre nem számítottam mondjuk valami ilyesmire számítottam mikor ki írtad az elején hogy 18 as karika de ez még nem is volt annyira ...olyan!!!
    nagyon siess a kövivel lécci!!puszi!

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Nagyon szép fejezet lett! Sok ilyet írj még!
    És az előttem szólót kijavítom: 16-os karika volt kint!
    De egyébként tényleg nem volt annyira olyan..:)
    Bár én már tudom mi lesz a folytatása, ezért azt mondom majd a 31.fejezethez írd ki! ;) Szia.

    VálaszTörlés