Naomy

Naomy

2010. április 4., vasárnap

Bónusz fejii

Naaa szijjasztook!
Azzal a kéréssel, vagy inkább kijelentéssel fordulok hozzátok, hogy kitaláltam, hogy írok nektek egy bónusz fejezetet!
Azonban nektek kellene meghatározni, mi legyen a tartalma.. Segítek, hogy mire gondoltam:
pl. Josh szemszögéből, Naomy..
pl.Mary(Naomy anyukája) szemszögéből Naomy döntése...
pl.Taylor szemszöge..
Szóval ehhez hasonlóra gondoltam. Ti döntitek el, miről szóljon!!
Hozzászólásba írjátok meg ötleteiket, és én kiválasztom a legmegfelőlőbbeket.
Dee.. Ha látok nagyon jó ötleteket, lehet 2-t is írok!! !!
Na pusziiii: Krisztiiii♥

5 megjegyzés:

  1. Taylor Taylor Taylor Taylor Taylor Taylor
    Taylor Taylor Taylor Taylor Taylor Taylor
    Taylor Taylor Taylor Taylor Taylor Taylor Taylor Taylor Taylor Taylor Taylor Taylor♥♥♥ !!!!!!!Kérlek! :-D
    Puszi: Lili

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Hát ötletem tengernyi van..leírok egy párat!
    nah szval első ötletem: hogy 3-asban elhúznak a vidámparkba(Josh, Naomy, Tay) és hát...majd ha nem jut eszedbe ezzel kapcsolatos dolog msn-en megtalálsz;) a másik, hogy a naomy lefekszik mind2-ővel és utána nem tud választani... a harmadik az hogy a Tay beleszeret egy másik lányba is és ezt elfogadja a Naomy és hát majd csinálnak valamit együtt...
    hát igen agyafúrt egy gyerek-TINI- vagyok
    ihihihi ilyen ötletek jóvan *büszke arc magamnak* lehetne mondjuk az is, hogy elmennek a tay al vásárolni és khmm egy próbafülkében ....(már ha érted mire gondolok) ;)
    Puszi..lehet írok majd még♥♥♥

    VálaszTörlés
  3. Domii.: Rendben, a Te ötletedet is megfontolom..
    Dórcíí: Heheh.. nagyon nevetek.. a vidámparkos tetszik edig a legjobban. Bár a próbafülkést sem engedem el a fü

    VálaszTörlés
  4. Na sziaa te lány : DD
    Kérted, hogy látogassak el hozzád, hát megtettem : D
    Nekem is lenne egy ötletem, s ezt most fel is hozom : )
    Én személy szerint arra gondoltam, hogy írd le azt a 23 napot Josh szemszögéből, míg Naomy eszméletlen volt. Szerintem furcsa egy fejezet lenne, és előre garantálnám, hogy nekem biztosan tetszene xd. ; )
    A másik ötletem - igen van másik is -, hogy van az a tanács ami végigköveti a Naomyhoz hasonlóak életét, és hogy ott legyen valamiféle megbeszélés. A látogatás okát rád bízom : DDD
    Ééééés... én itt ki is fogytam az ötletekből : / Ha lesz még, jelentkezem ; )
    Puszii.

    Ui.: Várom már ezt a *Bónusz fejit* : DDDD

    VálaszTörlés
  5. SzIjja,hát őőőm igeen, ittvagy..:D:D Köszii(L)
    őőm ez a Josh-os dolog tetsziiik:D:D
    A tanácsos is okéés:D
    Fúú vannak itt ötletek.. Eddig 7 van..:D És már most nehéz a választáss.:D És uygan még nem tudom mi lesz benne, attól még 1 biztos! Hosszú lesz:D:D

    VálaszTörlés