Naomy

Naomy

2010. április 10., szombat

Ne hidd el!!!!!

Szólni szeretnénk, hogy mostanába egy személy lekoppintja a töriket!Mivel nem szeretnénk, hogy mással is ez történjen kérünk, hogy vigyázz!A következő nevű emberrel ne beszélj vagy próbáld meg elkerülni: Tami, VIV
Nem mondjuk, hogy mindenki koppint, de vigyázzatok!Könyörgünk ezt tegyétek ki és irjátok ki a blogotokra, hogy egyetértetek velünk abban, hogy ez undorító.Aki szórul-szóra másol az undorító!Léci írd ki a blogodra, hogy lássa a másoló, hogy mi segítjük egymást ellene!Könyörgünk segíts hogy senki más ne járjon úgy Mint Alice, Ivi...egy-két dolog amiről megismerhetitek! fut az interneten, más blogjával.!! Kérlek titeket, nagyon figyeljetek oda.
Szóval, ha rátaláltok két egyforma blogra, csak más címmel, mindenképpen nézzétek meg, melyik lehet az eredeti..
pl: Több feji, több rendszeres olvasóó..
Ne bízzatok meg benne, mert ő is állítja az igazát. Vegyük ezt az esetet:
Alice nagyon nagyon nagyon jól ír. Látszik rajta, hogy már foglalkozik vele.. erre rátalált a saját blogjára, szóról szóra, csak éppen az a baj, hogy ezt valaki más írja.. Neked hogy esne,ha a saját blogoddal valaki más keres olvasóóókat? Engem biztosan zavarnaa. Sőt. Még így szemlélőként is felháborított ez az egész!
Nagyon rossz érzés lehet..
Úgyhogy tedd ki kérlek az oldaladra, hogyha netán a mi kis szarkánk arra jár, lássa mindenki ellene van, és hogy vagyunk egy páran, akik nem szeretiiik ha a másik koppint..:)Szóval, csak ennyit kell megtenned..;)
Alic, Ivi: Fel a fejjel csajok, és Alice, ne hagyd abba emiatt az írást kérlek! Nagyon szépen írsz..;)
Itt a blogja: www.boldogveg.blogspot.com
és hogy lássátok ti is, ez a hamisítványa: www.ennyitaboldogvegrol.blogspot.com <------nagyon szar..!!Mármint az hogy másol:D A töri tökjóó
Jaaa, és ha már itt tartunk sztem ez is ő lehet: Mert angyon nagyon védi ezt a Tamit.. És, katasztrófális az oldlaa, mégis Alicet oltja,hogy az övé jobb, és hogy úgyis elveszi a mi Aliceünk rendszeres olvasóját, mert úgyis belátja majd hogy az övé jobb.
Háháháh.Kezdjük ott, hogy Bélla-nak írja Bellát..!!!:Dxxheheh..helyesírásból katasztrófa..heheheheh..És a csaj..az 13 évesen úgy elvan szállva magától, hogy az már gááz.;) És utálom, ha valaki oltja az akit én szeretek.. És őő megtette.. Szóval megillettem pár kedves szóval..;) És ha ezzel ti is így vagytok, ajándékozzátok meg pár szép szóval..
www.szupcsitvajlajt.blogspot.com
Köszönöm, és télleg figyeljetek odaa!!
Puszii, és nehari emiatt a balhé miatt. Csak lenyugszanak majd a kedélyek..

2 megjegyzés:

  1. Kedves Író!

    Teljesen véletlenül találtam rá a blogodra, és úgy éreztem, hogy meg kell állnom véleményt mondani.

    Ha megengeded, megemlítenék észrevételt.
    Ami rögtön feltűnt azok a szóköz hiányok, és pár apróbb hiba a párbeszédekben.
    A kötőjelek után nincsenek szóközök, így nagyon egybefolyik az egész szöveg.
    A párbeszédeknél pedig az írásjelek. Néha lehagyod a mondat végéről. Ha nem (suttog, mondta, nyújtotta, stb), akkor pontot rakunk. De, ha ami a gondolatjel után következik, annak a dolognak semmi köze az előtte lévőhöz, le kell zárni a mondatot, egy írásjellel.
    „-Ne haragudj rá. Bolond, és bunkó tud lenni, de amúgy jó srác.-mondta”
    Helyesen:
    - Ne haragudj rá. Bolond, és bunkó tud lenni, de amúgy jó srác – mondta.
    „Neharagudj” – Ezt a két szót külön írjuk, és felkiáltó jelet teszünk a végére. – Ne haragudj!
    „-Jajj ne kezd már.” – Nem kell dupla „j” betű., elég, ha utána csak egy vesszőt teszel, de a mondat végére, mindenképp felkiáltó jel kerül.
    „Taylor egész este velem volt. De eljött a késő éjszaka, és én egyedül maradtam. Taylor már aludt.”
    Taylor egész este velem volt, de eljött a késő éjszaka, és én egyedül maradtam, Ő pedig már aludt.
    Ha teheted, fűzd össze a mondatokat, de ha úgy érzed nem tudod, csak próbálj beékelni közé egy „de, csakhogy, hogy, hisz, és, stb” szavakat. :)
    „-Hülye vicc volt tőle.-motyogta szem forgatva” – Itt lehagytad a mondtad végéről a pontot.
    - Hülye vicc volt tőle - motyogta szem forgatva.(pont)
    „… hogy újra az lehessek(vessző) mint egykor.”
    Itt is összeköthetted volna a két mondatot, hisz ott van az „és” szavacska.
    De ezt dobta a gép, és minden okkal történik.
    „- Valószínű, nekem ezt hozta a sors. Hogy soha ne lehessek feltétel nélkül boldog (nem kell pont)- gondoltam magamban.” – Itt is, hisz ott a „hogy”.
    Feladni a normális, unalmas életüket(vessző) csakhogy legalább egy napra is éljenek ezzel a lehetőséggel? – kérdezte, de mielőtt folytathatta volna, én félbe szakítottam.
    - De mi van, ha nekem a normális, unalmas, és az egyszerű lány szerepe kell...?
    „Örülnöd kéne, hoyg te” – hogy
    „Utána akartam menni, de túl gyáva voltam. Mert megbántottam.
    Biztosan magára vette, hiszen én is fogjuk rá, olyan életet élek mint ő. Ez ronda dolog volt.”
    Utána akartam menni, de túl gyáva voltam. Tudtam, hogy megbántottam.
    Biztosan magára vette, hiszen én is - fogjuk rá -, olyan életet élek mint ő. Elismerem, ez ronda dolog volt részemről.
    „És rájöttem,, hogy butaság volt(vessző) amit nemrég kívántam.”
    Az „amit, hogy, és, ha, aki, ami, amely, mert, de, mint, stb” szavak elé vessző kell.
    „Nem feleltem, hiszen erre nem tudtam volna mit felelni.”
    Nem mondtam semmit, hisz erre nem tudtam volna mit felelni.
    „-Najóóó... Ígérem nem nyávogok többet.”
    - Na jó... Ígérem nem nyávogok többet.

    Ne számjeggyel írd az időt, kort, létszámot, stb, hanem betűkkel, mert az úgy sokkal szebb.
    Biztosan ma van 1 éves. – Biztosan ma van egy éves.

    „Már az ágyamon feküdtem, teljesen megrémülve, cselekvésképtelen, mikor rohamom lett. Hiszen eddig, sosem volt rohamom. Ez bajt jelent!
    Nagyon féltem. Utána minden elsötétült, és most már se kép, se hang. Azt hiszem, itt a halálom.”
    Már az ágyamon feküdtem, teljesen megrémülve, cselekvésképtelenül, mikor rohamom lett.
    Hiszen eddig, sosem volt rohamom. Ez bajt jelent! – gondoltam.
    Nagyon féltem.
    Utána minden elsötétült, aztán se kép, se hang. Azt hittem, itt a halálom.

    Néhol betűelírásokat véltem felfedezni. Szerintem nézesd át valakivel, és csak utána tedd fel a részeket.
    És még megjegyezném, ha szabad, hogy egy betűtípussal írj egy fejezetet, mert az úgy sokkal esztétikusabb. Mivel egyszer Georgiával, máskor egy-egy mondatkor pedig Times New Romannal írtál.

    Remélem, nem sértettelek meg a kritikámmal, csak segíteni szeretnék, hogy még jobb legyen a történeted, mert érdekes a sztorid.
    Sok sikert a továbbiakban!
    Üdvözlettel:
    Gicus
    I.K.A.I.T.
    http://ikait.blogspot.com
    Ha bármi kérdésed van, hozzánk bátran fordulhatsz, válaszolunk.
    Netán, ha járt volna már nálad az egyik tagunk, elnézést.

    VálaszTörlés
  2. Szia. Húú, hát látom nem sajnáltad az időt arra hogy kioktass.;)
    És egyébként, igen vannak helyesírási problémáim. Mindenhol vannak. És oké, megpróbálok majd "megfelelni" a továbbiakban, és odafigyelni mindenre.
    Egyébként nem, még nem járt nálam egy tagod sem.
    És nem is igen tudom hogy ez most mi. Hogy netán, te egy blog író vagy, vagy pedig ilyen nem is tudom. Ajki mindenhova jár, hogy kioktassa a másikat. Majd megnézem azt a link címet amit adtál. És egyébként én sehol nem írtam hogy remek az oldalam, és hogy nem fogtok helyesírási hibát találni, mert azzal hazudnék. Nem vagyok profi, és nem is leszek. És egyébként az viszont bántó, hogy te elolvasod a blogot, a fejezeteket, és megpróbálsz mindenbe belekötni, és még a legapróbb kis hibákra is van kivetnivalód. Úgy gondolom hogy nem azt kéne fürkészni hogy jujj, hol van hiba..:/ De sebaj.
    Amúgy meg most jut eszembe, hogy ezt írtad:
    Nem kell dupla „j” betű., elég, ha utána csak egy vesszőt teszel, de a mondat végére, mindenképp felkiáltó jel kerül.
    Én ezzel csak éreztetni akarom a hangsúlyt, hogy az olvasók jobban át tudják érezni, hogy milyen hangsúlyban mondja a szereplő.
    Úgyhogy ezen biztosan nem fogok változtatni.

    Na így ennyi. Szia.

    VálaszTörlés