Naomy

Naomy

2010. március 15., hétfő

16.fejezet/ Csupa móka, és kacagás

-Anya, anya..Írt nekem Loreen!:D Tudod, mennyire jó barátnőm. És aztis, hogy milyen rossz, hogy már rég nem láttam. Biztosan te sem örülnél ha szomorkodnék.. Nemdee?-dobtam be magam..
-Hmm. Ebben igazad van. De mégis mire akarsz kilyukadni?-húzta fel a szemöldökét
-Jajj. Hát szerinted?? Hát hogy jó lenne ha átjöhetne pár napra, mint régen. Kérleeek.Engedd meg. Léccy, annyira rég láttam már.-nyöszörögtem , miközben bevetettem a legbájosabb mosolyomat
-Kicsim...Mindjárt itt a suli. Két hét. Elkell kezdened tanulni. Már ígyis csúszásban vagy. Most ne pazarold az időd ilyen badarásokra.-ellenkezett
-Anya nemáár. Igen, még 2 hét. Ez így pont tökéletes.az utolsó 1 hétben, bőven átismételhetem a tanultakat. Kérlek. Engedd meg. -kérleltem. Anyu sóhajtott egyet, majd megkérdezte.
-És mégis mikor jönne?
Ezaz. Egyből levágtam, hogy mostmár nem fog tiltakozni. Imertem már annyira, hogy tuggyam nyert ügyem van..
Felnevettem.-
-Pill, felhívom. Megbeszélem vele.-mondtam, majd szaladtam a mobilomér.
Kikerestem a számát, majd tárcsáztam. Hamar felvette
-Igen?-szólt bele csilingelő hangján
-Loreeen. Én vagyok Nao.-mindíg ígyhívott, pedig én utáltam-Megbeszéltem anyuval! Átjöhetsz!!-sikítóztam örömömben.
-ááááááá! Király.. Alig várom-örvendezett velem.
-Én iss! Úgy örülök. Mikor tudsz jönni?-kérdeztem
-Hát, mondjuk holnap?!
-Nem is tudom. Még nincs olyan késő. elindulhatsz most is, és pár óra itt is vagy. Estére.-ajánlottam
-Háát nem tudom. Anyud nem haragudna?-kérdezte
-Dehogy! Neem.-mondtam
-Háát jóó! Én benne vagyok. Úgy örülök. Végre együtt leszünk.-ujjongott.
-Én is. Várlak. De most megyek, összekészítek mindent, addig te is pakolj össze, és indulás.
-Rendben. Sziaa-köszönt.
-Szia.-szóltam bele, majd letettem.
Átrohantam a nappaliba, majd elmondtam anyunak a fejleményeket.
-Anyu, megbeszéltem vele, már estére itt is lesz. -mondtam
-Hát jóó, de ne hidd, hogy kibújhatsz a tanulás alól.-mondta
-Jóó, nem is gondoltam. És köszi, hogy megengedted. Imádlak.-hálálkodtam, majd nyomtam egy puszit az arcára.
Épp indultam felfele, mikor csöngettek..
-Ajj. Nemhiszem el.-dörmögtem
-Sziaa.-lépett be az ajtón Taylor.
-Júúj szia. Gyere be, mondok valamit.-bejjebbjött, majd nekiestem.
-Na szóval, képzeld, nemsoká itt a barátnőm, pár napra. Biztos megszereted, ha megismered.-mondtam boldogan.
-Oké, Remek.-(nem volt túl lelkes)
-Jónapot.-köszöntötte anyumat, aki felpattant a kanapéról.
-Szia Taylor. Hogy vagy.? Kértek valamit inni?-szólt kedvesen Anyu
-Jól köszönöm. És nem.-felelte
-Én sem.
Felmentünk a szobámba, és leültünk.
-Őő, figyelj. Mit sikerült intézni a tanáccsal?-érdeklődtem.
-Semmi különöset. Nem kell aggódni, mert minden rendben lesz. De most még nem tudok semmi újat. De majd értesítenek a végleges döntésről.-mondta
-Értem. Remélem, minden jól fog menni. És nem csak erre gondolok. Loren nemsoká ittlesz, és ő nagyon fontos nekem. Egy barátnőmmel sem tudok olyan jól eldumcsizni, meg kikapcsolódni, mint vele. Ezért is szeretném, ha ti is kijönnétek egymással. Nem kérem, hogy jópofizz vele, csak legyél normális. -mondtam
-Jóó, oké. Felőlem.
-Hát jóó. Köszönöm. Örülök, hogy az enyém vagy.-mosolyogtam.
-De csak mert, te az enyém.-döntött le az ágyra
Elkezdtük egymást hevesen csókolni, miközben lábaimat átkulcsoltam derekán.
Neki a keze egész elkalandoztak. Forró érintése csiklandozta bőröm. Felhajtotta a pólóm, majd alányúlt.Egészen be a pólómba.
Kezei felsiklottak a melleimre. (Volt rajtam melltartó) Ezuttal, már máshol kényesztetett ajaival. Elkezdte csókolgatni a köldököm, majd feljebb indult. Nyakamra, majd vissza a számra
Rámjött valami furcsa érzés amitől egészen beindultam. Átfordultam, hogy én kerülhessek felülre, és most én tettem így. Kezeim végigsiklottak kemény, kidolgozott hasizmain, ahol egészen kitapinthatóak voltak a sok edzésnek gyümölcsei. Az összes kockát végigcsókoltam, majd vissza a szájára. Beletúrtam dús hajába, majd úgy csókoltam. A higed kirázott.
Már beesteledett, és kocsiajtó becsapódását hallottuk. Felültem bár nem szívesen és kinéztem az ablakon.
-Naa. -horkant fel Tay.
-Majd folytatjuk-vigyorogtam.
Megláttam amint Loren száll ki a kocsiból.
-Ittvan-kiáltottam fel, majd lerohantam az emeletről.
Loren már épp a csengőhöz nyúlt volna, de én megelőztem, és kinyitottam az ajtót.
-Sziaa.-ugrottam nyakába.
-Levegőőt.-nyöszörögte, nevetve.
-Hülye..-mosolyogtam.
-Fúú. újra itt.-mondta
-Bizony. Annyira örülök.-öleltem megint, de mostmár gyengéden.
Én is. De mostmár bemegyünk?-kérdezte.
-Ajj. oylan izé vagy...-motyogtam, de betessékeltem
Letette csomagjait, majd anyuhoz szaaldt, aki kedvesen vigyorgott, és tárta ki karjait. Hát igen, jó viszonyban voltak.
-May nénii.-szaladt oda Loren.
Sokszor elgondolkodtam azon, hoyg Lorennek miféle szokása ez, hogy állandóan lerövidíti, és becézgeti az embereket.
Taylor lejött a lépcsőn, majd ránézett a számára idegen lányra, majd rám.
Odahívtam Lorent, és bemutattam neki a barátomat.
-Loren, ő itt Taylor.
-Tay, ő itt Loren.-mosolyogtam..
-Húú csajszi, barátod van?-nézett rám kedvesen loren.
-Igen, a barátja vagyok.-vigyorgott Tay, amjd odahúzott magához.
-Hmm.értem.-felelte Loren
-Gyere menjünk fel, megmutatom hol fogsz aludni.-mondtam
-Nao, nem vagyok hülye.Voltam már itt nem egyszer.-bökte meg a hasam barátnőm
-Jóó tudom, csak izgulok.-mosolyogtam.
Felmentünk Lorennal, majd segítettem neki lecuccolni. Taylor valahol lennt volt. Nem tudom.
-Helyes fiúd van.-szólt hozzám
-Heh. Tudom.-mosolyogtam.
-Naa, és volt máár valami köztetek?-tért a lényegre
-Jajj nemár. Ő nem olyan mint a többi srác. Különleges. És sokkal értékesebb. neki nem a sex a lényeg. tudod?-büszkélkedtem
-Impotens?-kerekedtek ki Loren szemei.
-Úristeeen. Neem dehogy. Csak ő nem arra megy. Mármint nem tudom. Lehet. de jól titkolja. Mert tud várni rám.-motyogtam.
-Neeemár, hogy még mindíg szűz vagy?-nevetett
-De igen. Nem vagyok te.-mondtam vigyorogva
-Hát figyelj, most mit tartogassam? Ha tudom kivel akarom, miért várjak??-mondta
Ezt szerettem Lorenben. Hogy különböztünk. Ő teljesen másképp állt a dolgokhoz mint én. És emiatt voltunk olyan jó barátnők.
-ahha, télleg. Ahoz képest, már tök rég nem vagy együtt Rayennel.
-Nembaj.. A léyneg, hogy jóó volt vele, és hogy amíg együtt voltunk, szerettük egymást. Szerintem az a lényeg.-mondta
-Hát jóó.-hagytam rá
Mialatt ezeket megvitattuk, már végeztünk a kipakolással. Lementünk, és láttam, hogy Taylor ott ül a fotelbe, anya meg a melletti lévő kanapéba, és bámulják a tv-t.
-Esztek valamit?-kérdezte anyu.
Együnk.-mondta Loren.
Még szerencse, hogy anyu nemsokkal ezelőtt csinált vacsit, így még melegítgetni se kellett.
Loren meg én megterítettünk, majd mind asztalhoz ültünk.
-Naomy, holnap nem jöttök le a partra?-kérdezte Taylor.
-Nem tudom. Felőlem lemehetünk. De majd megbeszéljük.-mosolyogtam.
-Okés. Amúgy képzeld Chrissel beszéltünk, és......-kezdte Tay
-Jujj, Loren, képzeld vettem nemrég egy csomo magazint, amiben tökjó tippek vannak, meg van egy csomo körömlakkom, szóval este nem unatkozunk.-Vágtam közbe Taylor szavaiba, hogy ezt elmondhassam.
-Jujj. Okés. Már úgyis rámfér egy kis csajos este.-mosolygott velem Loren.
-képzeljétek, én is olvastam a minap, hogy....-kezdte volna neki szintén Taylor
-Amúgy mikor kell hazamenned?-kérdeztem Lorent. Szintén figyelmen kívül hagytam Taylort. Felse tűnt, hogy mennyire nem figyeltem rá.
Befejeztük a vacsit, és lorennal felsiettünk.
-Mindjárt jövök.-szóltam Taylorhoz futólag, majd felrohantunk
Már vagy negyed órája mehettünk fel, mikor lementem üdítőért. Akkor jutott eszembe Taylor. -Basszus-gondoltam
Szemeimmel Tayt kezdtem el keresni de sehol nem találtam.
-Anya! Taylor holvan?-kérdeztem mit sem sejtve
-Már rég elment. Azt mondta, inkább hazamegy hogy ott unatkozhasson.-felelte
-Jézusom..Teljesen elhanyagoltam. Most biztos megharagudott. Majd később felhívom.-gondoltam végül
Vissza felmentem, és folytattuk Lorennal amit abbahagytunk. Zenét hallgattunk, magazinokat bújtunk, dumcsiztunk meg sajonló. A többi 3 nap sem telt másképp de a 4. ÉLET FONTOSSÁGÚ VOLT.! sZÁMOMRA BIZTOS. aZÓTA GYŰLÖLÖM AZT A VASÁRNAPOT.!

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    előre is bocsi de szeretném felhívni az olvasók figyelmét a saját blogomra, amely most indult. Nem egy témával fog foglalkozni. Hanem olyanokkal amik szerintem érdekesek.(pl.street art, anime és könyvajánlók, saját gondolatok...stb)
    Akinek van kedve nézze meg:
    http://nincsneve-noname.blogspot.com/
    még egyszer bocsi a hirdetésért

    VálaszTörlés
  2. szia!nagyon szuper szegény Tay...hát én biztos nem bántam volna így vele!jó mondjuk az nem elég indok hogy izgatott de milyen szar már azért neki hogy rá nem figyel!!!sok puszit és ihletet a kövihez!pussssssssz:brigi:):P:):P:)

    VálaszTörlés
  3. Szia Zoey...:D Oksi nembaj. és amm meglesem énnis:D
    Brigi: Köszönöm, nagyon aranyos vagy.,. És amúgy igen..:/ De amúgy igazad van, télleg nem szép naomytól..:/ De sokszotr mi magunk se gondolunk bele, hogy mennyire megbánthatjuk szeretteinket.. akár csak egy iylen figyelmetlenséggel is..:/

    VálaszTörlés
  4. szia! tudom de szeretnék kérni vmit ki tennéd a blogom?és el is olvasnád a törim? ha igen akkor köszi ha nem nem baj!
    u.i.:az 1.feji kicsit nagy betűkkel irta nem tom hogy hogy na mind1 puszi!http://twilightmskppen.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  5. Sziaa.:D Természetesen..:D Na akk mindjárt kinn lesz;) És okéés, megnézem, és meglátjuk hogy olvasom e majd..:DPuszii

    VálaszTörlés