Naomy

Naomy

2010. március 27., szombat

Újabb dííj♥


1.) Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad (belinkelve a blogjukat)!
2.) Tedd ki a logót a blogodra!
3.) Írj magadról 7 dolgot!
4.) Add tovább 7 embernek (ne felejtsd el linkelni a blogjukat)!
5.) Hagyj megjegyzést náluk, hogy tudjanak a díjazásról
1. Megköszönöm Andinak, amiért újabb díjat ajándékozott nekem. Igazából nem is értem mivel érdemeltem ki ezt;):D
2. Amint látod, itt van:D
3. Magamról.
1.Imádok megnevettetni másokat, még akkor is ha így én válok nevetségessé.:D Ugye Domi?:D
2.Sokszor, mikor látom, hogy valaki szomorú, és éppenséggel lehangolt, mindíg megpróbálom megvigasztalni az illetőt, mert nekem is rossz, ha a másik szenved.
3.Alkalmas vagyok elsírni magam egy blog olvasásánál, ha szomorú a történet.. aki eddig a legtöbbször képes volt könnyeket kicsalni a szememből, az Vivika♥
4. Kedves, vicces, vagány csaj vagyok..;)
5. Makacs, és az önfejű tulajdonságaim is megnyilvánulnak olykor..
6. Szeretek csavarogni itt-ott a barátnőimmel.
7. Szeretek csinosan, és divatnak megfelelően öltözködnii..Tudod, halaggy a korral:D:DxD
4. 7 embernek adjam tovább.:D Hát ha te tudsz nekem kapásból 7-et modnani, gratulálok..
:D
Akinek tovább adnám, ha nem lenne még meg neki, ők lennének:D
-Liana-www.stormoftears.blogspot.com
-Andus-www.twilightdawnlight.blogspot.com, a másikat fentebb találhatood.
-Lilii-www.alkonyat-lili.blogspot.com
-Spirit Bliss-www.twilightfic.blogspot.com
-Biankaa-www.orokkevele.blogspot.com
-Lana-www.natureoftears.blogspot.com
-Emmus-www.emma-blogja.blogspot.com
-Zsóka-www.taycobfanfictions.blogspot.com
5. Okéés.;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése