Naomy

Naomy

2010. március 27., szombat

Hinnétek?:D Még1 Díííj♥



Szabályok:1. Megköszönöd, akitől kaptad, és belinkeled.
2. Elküldöd azoknak, akik szerinted megérdemlik (max 10 ember).
3. Értesíted őket az ajándékról.
4. Leírod, miért szeretsz másoknak írni.
5. Pár mondatban bemutatkozol a nagyvilágnak.
Lianátóóól kaptam..:D (www.stormoftears.blogspot.com) tehetséges írója:D
2. 10 embernek küldjem el:
Háháháhááháhá nézzétek meg az előzőbe.. Ottt elküldtem 10 embernek.. Azóta se változott a véleményem, és nem gazdagodtam újabb bloggal.
Jaaaaaa, dee:D
Dorcii oldalával: (www.chiaro-de-luna.blogspot.com) Imádni fogjátok ezt is..
3. Hát hogyne..:D
4.Miért szeretek másoknak írni?
Hát ez egy jó kérdés.. Tulajdonképp azért, mert jóleső érzéssel tölt el, hogy mostmár télleg van egy olyan dolog, amint nem csak elkezdek és pár hónap múlva befejezek.. Tudom, hogy régen mindíg ezt csináltam.. Elmentem táncolni.. pár hónapig okés is volt a dolog, aztán otthagytam csak mert meguntam.. mazsoretteztem is. na az már kicsit tovább ment, de azt is otthagytam. És most itt ez a blog írás. Azért írok, mert tudom, hogy ez nem csak egy olyan dolog, amit addig csinálok amíg kedvem tartja, és ha valamit elrontok akkor otthagyom duzzogva és továbblépek.. nem. felelőséggel tartozom nektek, olvasoknak.. Olyan mintha kötődnél valakihez. Na nállam ez pont olyan érzés. És én örömből írok. Mindíg is író akartam lenni, de nem hittem, hoyg majd izé hogyne habiszti blogot fogok írni az interneten. Vicces nem? Ezt akarom dolgozni.. Ezt, amit nem csak egy idejig folytatok, amig rá nem unok. Nem a nyaggatások miatt írok, hanem mert szeretek nektek írni..:D És a komik, amiket tőletek kapok, legyen az csak pár szó, akkor is ösztönzésre hívnak..;) Naa, jó válasz?
5.A nagy bemutatkozás..
Szigeti Krisztinek hívnak de a csúfnevem szimplán Krisztiike. Szeretem a napjaimat.. Igazából, én hangulatember vagyok. Sokszor jókedvem van sokszor rossz. De ha még a világ legszarabb érzésével is vagyok elöntve, és szomorúnak, unalmasnak érzem magam, de látom, hogy mellettem más is így érez, odamegyek és megvigasztalom. Rühellem, ha mellettem valaki nem érzi jól magát. Ezzel azt akarom kifejezni, hogy félretudom tenni a saját érzéseimet, csakhogy a másikéval törődhessek. Szeretek lelkizni.. De ez sokszor nem látszik. mert imádok eközben viccelődni, nevetni, és egyben nevettetni is. Tudoood, " csupa móka, és kacagás" Általába, ha szerelmes vagyok, versírásnak kezdek.. mármint inkább csak verseket írok ki a netrőől:D És szomi számokat halgatok. Ilyenkor anyum egyből tudja mi a szitu. Kiismerhető vagyok.. De mostanság nem igen szoktam "pasigogásnak" eredni. Nem akarok csalódni, és sérelmeket.. Többet, és többet. dE ezzel jár a szerelem.:D (Sajnos)
Eljárok ide-oda a barátnőimmel/barátaimmal. Utálom az iskolát..:/ De kii nem? Ellenben viszont, imádom az osztályomat.:DS Még a kis Asztalost is ♥♥
Szeretek, és szeretnivaló vagyok.. :D Asszem.:/:D Kiállok magamért, megmondom a véleményemet.. Tehát: Szókimondó vagyok.. Így naggyából ezek a legfontosabb tulajdonságaim..:D Jaa és ne feljtsük, hogy általába fejjel megyek a falnak..:/ Ha elkap a hév, helóó.:D Van, hogy előbb cselekszem, majd utána gondolkodok. háát igen.. ilyen esetekről van mesélnivalóm..:D NA de azt majd egy másik történetben.. Háháháhá.. Pár mondat magamról mii? Hát tessék. Sztem ezt a hosszú szövegelést, úgysem olvassátok el.:D Na de mind1..:D Puszipáás♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése